Save with Bundles

Pick up everything you need to improve your load-securing with our great value bundle offers.

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Ofta Ställda Frågor

Försändelse

+Vilka fraktmetoder finns tillgängliga?

See our shipping table here!

+Hur lång tid tar det att få mitt paket?

Alla beställningar som görs före kl. 12.00 och om beställningen godkänns av Dynello IVS kommer under normala omständigheter att behandlas samma arbetsdag. Alla beställningar som görs efter kl. 12.00, på helger eller helgdagar kommer att behandlas nästa arbetsdag.

Leveranstiden är 2-10 arbetsdagar beroende på din adress.

Produkter som inte finns i lager kommer att skickas så snart de finns i lager igen.

+Hur mycket är fraktkostnaden?

Försändelsekostnaden beräknas i kassan baserat på din leveransadress. Beroende på din adress och typ av produkter kommer priset att skilja sig åt. Se våra fraktpriser här!

+Om jag inte fick min orderbekräftelse?

Du kan ha angett din e-postadress felaktigt. Du kan korrigera den själv på nätet, varefter du kan skriva till oss på mail@dynello.com och be oss skicka en ny orderbekräftelse.
E-postmeddelandet kan också fastna i ditt eget SPAM-filter.

+Hur är det med importtullar för länder utanför EU?

För länder utanför EU, t.ex. Australien, Norge och Storbritannien, kan skatter och avgifter tillkomma vid import. I förekommande fall är det kundens ansvar att betala relevanta avgifter, skatter och/eller tullar i importlandet. Dynello IVS ansvarar inte för eventuella leveransförseningar som orsakas av utestående importskatter.

Betalningsinformation

+Vilka betalningsmetoder accepteras?

Vi accepterar Visa, Mastercard och American Express betal- och kreditkort via Shopify Payments samt PayPal. Vi accepterar även Banköverföring.

+Är priserna inklusive skatter och moms?

Ja. Alla priser som visas är inklusive moms.

Du kan köpa produkter i Dynellos webbutik både som privatkonsument och som företagskund.

Företagskunder (utanför Danmark) kan köpa momsfritt om de har ett giltigt momsnummer som kan verifieras i VIES-databasen. Varje försök till bedrägeri med falskt eller ogiltigt momsnummer kommer att rapporteras till myndigheterna.

För länder utanför EU, såsom Norge, Australien och Storbritannien, kan skatter och avgifter tillkomma vid import. I förekommande fall är det kundens ansvar att betala alla relevanta avgifter, skatter och/eller tullar i importlandet. Dynello IVS är inte ansvarig för eventuella leveransförseningar som orsakas av utestående importskatter.

+Är det säkert att köpa online på Dynello?

Ja.

Vi använder Shopify Payments Gateway för våra betalningar. Shopify är PCI-nivå 1-kompatibelt för kreditkortsbehandling, vilket innebär att det följer de högsta standarderna för serveröverensstämmelse. PayPal är en global betalningsleverantör som också är helt PCI-kompatibel och har den högsta nivån av onlinesäkerhet.

+Om jag är företagskund?

Du kan köpa produkter momsfritt i Dynellos webbutik som företagskund om du har ett giltigt momsregistreringsnummer som kan verifieras i VIES-databasen. Du kommer som företagskund att få en momsfri faktura för din bokföring.

Om du är ett företag som vill sälja produkter vidare, vänligen kontakta Dynello IVS på mail@dynello.com

Beställningar och returer

+Behöver jag ett konto för att göra en beställning?

Nej. Vi rekommenderar dock att du skapar ett konto för att kunna spåra din beställning.
Du kan behöva ett konto hos PayPal för att kunna använda PayPal.

+Hur kan jag avbryta eller ändra min beställning?

Om du vill avbryta eller ändra din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart på mail@dynello.com

.
+Hur spårar jag min beställning?

När din beställning har skickats från Dynello IVS kommer du att meddelas via den e-postadress som du angav vid köpet. Meddelandet skickas från speditören, till exempel GLS, eller Dynello och innehåller information om ditt unika spårnings-ID.

+Måste jag betala något för att returnera mina varor?

Ja. Köparen är ansvarig för kostnaden/frakten för de varor som ska returneras.

+Hur returnerar jag en vara?

Läs guiden i våra Villkor.

Search

Svenska
Svenska
Svenska